پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 990
  • کد خبر : ۴۰۸۰
پیام تسلیت رئیس شورای شهر چهاردانگه به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)
به گزارش پایگاه خبری شورای شهر حامد عیسوند رئیس شورای شهر چهاردانگه با صدور پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

 

سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذارکبیر جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران و همشهریان عزیزمان، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. بی تردید فقدان آن عبد صالح خدا، برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان اعجاز قرن آنچنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده است که به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.قیام پانزدهم خرداد نیز، قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سرداده بودند و به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت تلقی می شود .

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد سالروز قیام خونین ملت غیور ایران را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را به هموطنان عزیز بویژه مردم متدین شهر چهاردانگه تسلیت و تعزیت عرض نموده، امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نماییم.

 

حامد عیسوند

رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0