پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 1436
  • کد خبر : ۴۰۶۲
پیام تبریك رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه به مناسبت روز جمهوری اسلامی
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان عید خجسته ملی و انقلابی تبریک گفتند.

گزارش پایگاه خبری شورای شهر  چهاردانگه، متن پیام حامد عیسوند  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر  به مناسبت روز جمهوری اسلامی به شرح زیر است؛

در روز پر برکت ۱۲ فروردین، با خلق حماسه سیاسی توسط مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده بودند. این شعارها، حکومتی را پایه ریزی کرد که عدالت اسلامی، از هدف های والای آن است.

مردم آگاه و هوشیار ایران با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور، که بر اصول و مبانی تعالیم مکتب رهایی بخش اسلام و مردم سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت های بالنده و مطمئن را به جهانیان ارائه کرد.

تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مسکتبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد.

اینجانبان با گرامیداشت فرارسیدن این روز بزرگ درسال “جهش تولید” برای آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و شهید پرور شهر چهاردانگه  سعادت و بهروزی را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0