جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 952
  • کد خبر : ۴۰۵۳
رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه در پیامی از عموم شهروندان برای شركت و حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت نمود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر چهاردانگه ، حامد عیسوند رئیس شورای شهر در پیامی از عموم شهروندان برای شرکت آگاهانه و گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند. متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی، نظامی است که اساس و ارکان اصلی آن بر پایه آرای مردم صورت گرفته و انتخابات به عنوان تجلی مردم سالاری دینی یکی از مباحث راهبردی این نظام برای نشاندادن حق حاکمیت بر سرنوشت خویش است.
ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بارها با حضور حماسی، پرشور و آگاهانه خود در انـتخابات، خدمتگزاران نظام مقدس را با رأی خود برگزیده و سرنوشت خویش را تعیین کردند.
اینجانب از تمامی مردم آگاه، فهیم و بصیر همیشه در صحنه شهر چهاردانگه دعوت می نمایم تا با حضور پر شور و آگاهانه خود در انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی ، تجدید میثاقی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب داشته باشند تا تجلی همدلی و همزبانی مردم این سرزمین عینیتی دوباره یابد.
  

حامد عیسوند

 رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه

امتیاز :  ۲.۵۰ |  مجموع :  ۱۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0