جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 1055
  • کد خبر : ۴۰۴۵
یكصدو پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه برگزار شد.
به گزارش سرویس خبری شورا در بیست ویکم آبان ماه نودو هشت بیست و ششمین جلسه رسمی شورای شهر چهاردانگه با ریاست آقای حامد عیسوند و اعضای محترم شورا و شهردار و مسولین و معاونت های مربوطه شهردار آغاز گردید...

به گزارش سرویس خبری شورا در بیست ویکم آبان ماه نودو هشت بیست و ششمین جلسه رسمی شورای شهر چهاردانگه با ریاست آقای حامد عیسوند و اعضای محترم شورا و شهردار و مسولین و معاونت های مربوطه شهرداری آغاز گردید.

در این جلسه گزارشی از وضعیت فضای سبز و خدمات شهری و حمل و نقل توسط مسولین و شهردار ارائه شد . مقرر شد شهرداری در اسرع وقت گزارشی جامع و کامل و مستند از  مشکلات و معضلات کارگران زحمت کش فضای سبز که بعلت عدم پرداخت معوقه حقوق نارضایتی دارند را به شورا گزارش نمایند.

در این جلسه نیز مقرر شد شهرداری جهت کنترل ترافیک و جلوگبری از تخلفات رانندگی و پارک دوبل  ، با هم اندیشی و همفکری راهور نسبت به استعلام دوربین ثبت تخلفات که بر روی خودرو نصب میشود را تهیه و جهت مراحل قانونی به شورای شهر اعلام نمایند‌. همچنین در دستور کار شهرداری قرار گرفت که درخصوص خط فیروز بهرام به آزادی که از شهرک گلشهر عبور می داشتند و پس از تخریب پل رودخانه کن این سرویس دهی لغو گردید مجددا پس از بررسی و کارشناسی و با توجه به نیاز مردم و اهالی پیشنهاد خودرا جهت بررسی به شورای شهر ارائه نمایند.

در ادامه نیز به لوایح دیگر که در دساور کار بود پرداخته شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0