جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 323
  • کد خبر : ۲۹۶۰
next    /  5 prev
مسیر كُندرو بزرگراه آیت اله سعیدی حدفاصل خیابان های شهید حاجی احمد و شهید فارسیان گشایش یافت.
به گزارش معاونت فنی وعمرانی شهرداری چهاردانگه مسیر کُندرو بزرگراه آیت اله سعیدی حدفاصل خیابان های شهید حاجی احمد و شهید فارسیان پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی

مسیر کُندرو بزرگراه آیت اله سعیدی حدفاصل خیابان های شهید حاجی احمد و شهید فارسیان گشایش یافت.

به گزارش معاونت فنی وعمرانی شهرداری چهاردانگه مسیر کُندرو بزرگراه آیت اله سعیدی حدفاصل خیابان های شهید حاجی احمد و شهید فارسیان پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی ، جدول گذاری و روکش آسفالت و جابجایی کلیه تاسیسات شهری از قبیل تیرهای برق ، خطوط انتقال آب و گاز و کابل کشی مخابرات ، صبح روز شنبه گشایش یافت و به بهره برداری رسید .

با اجرای این پروژه که یکی از بزرگترین توافقات ده ساله اخیر شهر در راستای اجرای طرح تعریض بزرگراه آیت اله سعیدی و کاهش بار ترافیکی می باشد و در نوع خود کم نظیر است ، با تقسیم میزان تردد ها در خیابان های شهید فارسیان و شهید حاجی احمد و خیابان های منتهی به شهرک صنعتی و خیابان شهید رضایی تا حدود زیادی از بار ترافیکی کاسته خواهد شد .

با گشایش این مسیر ، خودرو های عبوری برای دسترسی به خیابان های شهید حاجی احمد و شهید فارسیان قادر خواهند بود از ابتدای خیابان شهید ایروانی (مقابل مرکز مخابرات) وارد کُندرو شوند و ترافیک مسیر اصلی کاهش خواهد یافت . این خیابان همچنین جهت دسترسی محلی به شهرک های صنعتی چهاردانگه و سهند نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

(سرویس خبری شورای اسلامی شهر چهاردانگه)

 

 

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0