Friday, March 29, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Fri May 22, 2020
  • item visited : 2744
  • news code : 4079
next    /  2 prev
پیام تبریك رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
به گزارش روابط عمومی شورای شهر چهاردانگه ، حامد عیسوند رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه طی پیامی روز جهانی قدس را تبریک گفت.  در متن این پیام آمده است : رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاکید بر ضرورت مبارزه با اسرائیل می فرمایند:  هر یک از وجب خاک فلسطین یک وجب از خاک مسلمین است در متن این پیام آمده است : رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاکید بر ضرورت مبارزه با اسرائیل می فرمایند:  هر یک از وجب خاک فلسطین یک وجب از خاک مسلمین است .

 

 رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاکید بر ضرورت مبارزه با اسرائیل می فرمایند:  هر یک از وجب خاک فلسطین یک وجب از خاک مسلمین است.

همه مسلمین جهان برای آزادسازی خاک فلسطین دست به دست هم خواهند داد تا ندای پیروزی فلسطین مظلوم به گوش دشمنان برسد همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که یادگار پر ارج امام راحل ، امت اسلامی با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش می دهند ، روز قدس روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان بوده است


 مسلمانان هرگز از اصول و آرمانهای خود که آزادی فلسطین یکی از آنهاست دست نخواهند کشید و همچنین به مبارزان فلسطینی این نوید را می دهند که در این راه تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنان خواهند بود.


 امسال به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا و برای جلوگیری از شیوع این ویروس مراسم راهپیمایی برگزار نخواهد شد اما دلهای مسلمانان همچنان از نفرت دشمنان اسلام سرشار است.

هر چند که حرکت و مراسم دسته جمعی به پا نخواهد شد اما با حضور مجازی در شبکه‌های اجتماعی انزجار خود را اعلام و به نمایش خواهند گذاشت.


 قلب تپنده تمامی مسلمانان جهان در حمایت از قدس مقدس و دفاع از ملت بی دفاع و مقاوم و صبور فلسطین در همه ابعاد و فضاها یک صدا فریاد حمایت سر خواهند داد.


 لذا اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی شهروندان شریف شهر چهاردانگه از همه شهروندان می خواهم تا در این روز با همه مسلمانان جهان همصدا شوند و فریاد بیزاری از دشمنان قدس شریف را سر دهند.

حامد عیسوند

رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه

 

Average :  5.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0