Friday, March 29, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Thu Mar 05, 2020
  • item visited : 1678
  • news code : 4055
پیام تبریك رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختكاری
به گزارش روابط عمومی شورای شهر : رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی، پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح می باشد:

 

پانزدهم اسفند، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را به تمام حافظان و بهره برداران عرصه های جنگل، مرتع و بیابان تبریک عرض می کنیم. بدون تردید منابع طبیعی همواره به منزله زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی نقش اساسی داشته و باید بیش از پیش قدر و منزلت آن مورد توجه قرار گیرد.

در بخش دیگری از این پیام امده است:  لذا با عنایت به اهمیت پایداری عرصه های طبیعی، از کلیه شهروندان فهیم توقع داریم در هفته منابع طبیعی بعنوان یک اقدام ملی خدا پسندانه، به امر توسعه پوشش گیاهی و درختکاری همت گماشته و در این راستا با کاشتن حداقل یک اصله نهال در راستای حفظ و توسعه منابع طبیعی گامی مثبت و مؤثر بردارند و دیگران را نیز مشوق باشیم و در تحقق شعار منابع طبیعی، سرمایه ملی گام برداریم و از آن حفاظت نماییم.

از خداوند منان سربلندی و عظمت ایران اسلامی به ویژه سرافرازی مردم متدین و انقلابی شهر چهاردانگه را در پرتو عنایات بقیه الله الاعظم(عج) و در سایه رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مسألت دارم.

حامد عیسوند

رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه

Average :  2.00 |  Submitted :  2

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0