Thursday, March 28, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Sat Dec 21, 2019
  • item visited : 931
  • news code : 4047
پیام حامد عیسوند رییس و اعضای شورای شهر چهاردانگه به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا.
حامد عیسوند رییس و اعضای شورای شهر چهاردانگه طی پیامی فرا رسیدن شب یلدا را تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل می باشد: (( بسمه تعالی)) در یلدا و شب چله مهرورزی را سرلوحه کار قرار دهیم یلدا یکی از جشن های بزرگ و کهن ایرانی است که ایرانیان از قدیم طولانی ترین شب […]

(( بسمه تعالی))

در یلدا و شب چله مهرورزی را سرلوحه کار قرار دهیم

یلدا یکی از جشن های بزرگ و کهن ایرانی است که ایرانیان از قدیم طولانی ترین شب سال را با دور هم نشینی و صحبت و گفت و گو در باره دوستی ها و مهربانی ها می گذرانند و این شب را به عنوان نماد طولانی ترین شب سال و آغاز فصل زمستان گرامی می داشتند.

از همان هنگام جشن های ایران این پیام را به تاریخ داده که ایرانیان ژرف اندیش، دقیق نگر و طبیعت گرا هستند از این رو جشن ها و آیین های خود را مطابق با طبیعت و گردش مدار هستی منطبق می کنند.

همچنین هموطنان ما همواره تلاش کرده اند در هر فرصت، این امکان را برای خود به وجود آورند تا مهربانی ها را مورد توجه قرار دهند و یلدا هم بهانه ای برای مهرورزی و نیک اندیشی بوده و هست.

اینجانبان ضمن تبریک یلدای باستانی و نیک ، امیدوارم شهروندان چهاردانگه  با بهترین حال و با زیباترین لحظات، شب چله امسال را سپری کنند و با عشق و محبت، مهربانی و مهرورزی نمایند.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0