Friday, March 29, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Mon Nov 04, 2019
  • item visited : 2229
  • news code : 4042
پیام تبریك اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه به مناسبت ۱۳ آبان ماه (روز دانش آموز)
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر چهاردانگه ، « اعضای شورای شهر » در پیامی روز ۱۳ آبان را به همه ی دانش آموزان و دانشجویان عزیز چهاردانگه تبریک گفتند. متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

۱۳ آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است، در سال ۵۸ مصادف با چنین روز خجسته ای دانش آموزان ودانشجویان پیرو مکتب امام خمینی (ه) توانستند با دانایی، همدلی ، ایثار و فداکاری لانه جاسوسی اهریمن را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی ایران بیادمان گذارند.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه های عزت و آزادگی است.

اینجانبان اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه این روز مبارک را به همه ی دانش آموزان  و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سر بلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت داریم.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0