Friday, March 29, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Fri May 17, 2019
  • item visited : 241
  • news code : 2970
next    /  2 prev
حامد عیسوند رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه ی فعالان این عرصه تبریك گفت.
امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای اجتماعی ،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی ...

حامد عیسوند رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه ی فعالان این عرصه تبریک گفت.

حامد عیسوند رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه با توجه به فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز به همه فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت :

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای اجتماعی ،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

وی افزود : اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و نهادهای مردمی  دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های اجتماعی  به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط میان مردم و مسئولین ، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران به افکار عمومی  دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران و مردم اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

عیسوند در پایان بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی را به همکاران روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی تبریک گفت.

(سرویس خبری شورای اسلامی شهر چهاردانگه)

 

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0