Thursday, March 28, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Thu May 09, 2019
  • item visited : 192
  • news code : 2967
یكصدو بیست و یكمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه روزدوشنبه 16 اردیبهشت برگزار شد.
حامد عیسوند در ادامه سخنان خود اظهار داشت : بعضاً شنیده شده ، مجوزهای دیوار کشی و احداث بنا در حریم شهر که توسط شهرداری صادر شده ، مغایر با اصول و ضوابط و قوانین می باشد ...

یکصدو بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه روزدوشنبه 16 اردیبهشت برگزار شد.

روز دوشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه یکصدو بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه با حضور اعضای شورای شهر و معاونین و مسئولان شهرداری راس ساعت هشت صبح در محل شورای شهر برگزار گردید .

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز ودر ادامه فرازی از زندگینامه و وصیتنامه شهید بزرگوار  احمد کلاته سیف علی برای حاضران قرائت شد .

در نطق پیش از دستور آقای حامد عیسوند رئیس شورای شهر با سلام و صلوات بر محمد(ص)و آل محمد و عرض خیر مقدم به حضار جلسه را آغاز نمود و در ادامه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و اظهار داشت : ماه مبارک رمضان ماه برکت الهی است ، و خداوند به روزه داران توجه ویژه ای دارد ، امیدوارم در شورای شهر نیز بتوانیم با افزایش روحیه تعاون و همکاری تصمیماتی را برای شهر اتخاذ نماییم که موجب پیشرفت و بهبود رفاه اجتماعی شود.

در این جلسه معاونین شهرسازی و معماری، فنی و عمران ،مالی و اداری و جمعی از مسئولان شهرداری برای ارائه گزارش حضور داشتند و پاسخگوی سئوالات اعضای شورای شهر بودند .

حامد عیسوند در ادامه سخنان خود اظهار داشت : بعضاً شنیده شده ، مجوزهای دیوار کشی و احداث بنا در حریم شهر که توسط شهرداری صادر شده ، مغایر با اصول و ضوابط و قوانین می باشد ،لذا تاکید می گردد  در این خصوص دقت ویژه داشته و با رعایت دستور العمل ها و آیین نامه های مربوطه و قانون شهرداری ها اقدام شود.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر  بر لزوم  آغاز عملیات ساخت پروژه های نیمه تمام تاکید نمودند و از مسئولان شهرداری خواست ، به روند اجرا و تکمیل این پروژه ها سرعت ببخشند تا به یاری خداوند در پایان سال 98 شاهد بهره برداری از آنها باشیم .

همچنین پس از گزارش مسئولین اداری و مالی شهرداری ، رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی و نظارت شورای شهر تاکید نمود ،در دوبخش درآمد و هزینه ی بودجه ی مصوب سال جاری با رعایت آیین نامه مالی شهرداری ها ، درکنترل و تعادل بودجه اهتمام ویژه داشته باشند .

پس از پایان گزارشات ارائه شده دستور جلسه یکصدو بیست و یکمین جلسه رسمی شورای شهر در ده بند مورد بررسی قرار گرفت و به رای گذاشته شد .

(سرویس خبری شورای اسلامی شهر چهاردانگه)

Average :  1.33 |  Submitted :  3

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0