Friday, March 29, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Thu May 02, 2019
  • item visited : 265
  • news code : 2965
next    /  2 prev
یكصدو بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه برگزار شد.
مصوبه تامین هزینه های برپایی محفل تلاوت قرآن با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان در یکی از مساجد شهر و تامین هزینه طرح ساماندهی ...

یکصدو بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه برگزار شد.

یکصدو بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چهاردانگه صبح روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه ، همزمان با سالروز تشکیل شوراها ، با حضور کلیه اعضای محترم ، شهردار و جمعی از معاونین ومسئولین شهرداری در محل شورای شهر برگزار شد .

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و در ادامه فرازی از زندگینامه و وصیتنامه شهید بزرگوار "کریم خشک دهان " برای حاضرین قرائت شد .

در نطق پیش از دستور جلسه آقای حامد عیسوند رئیس شورای شهر ضمن تبریک روز جهانی کاروکارگر و گرامیداشت روز معلّم ، سالروز تشکیل شوراهای اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت : این نهاد مردمی به اندازه ای حائز اهمیت است که علاوه بر تاکید قرآن بر این موضوع و شورایی اداره نمودن همه ی امور ، از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل دولت جمهوری اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره)فرمان تشکیل شورای اسلامی را صادر فرمود و در  اصل 101 تا 107 قانون اساسی این مهم مورد تاکید قرار گرفت .

وی افزود  : امروز که حدوداً یکسال و نیم از آغاز به کار دوره پنجم شورای شهر می گذرد ، امیدوارم عملکرد شورا آنگونه که شایسته مردم است ، بوده باشد . و در ادامه راه آنطور که مورد رضایت خدا و مردم خواهد بود تصمیماتی را برای شهر اتخاذ نماییم که موجب پیشرفت همه جانبه و رضایتمندی اهالی محترم ، شود.

وی همچنین دریافت لوح تقدیر از فرمانداری محترم شهرستان را به عنوان عضو نمونه شورای شهر به آقای هادی کوهی تبریک گفت .

آقای جعفر مرادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک سالروز گرامیداشت روز معلم و تقدیر از مقام والای معلم و همچنین روز کارگر ، سالروز تشکیل شوراها به فرمان حضرت امام(ره) را به هم اعضای شورای شهر تبریک گفت .

در ادامه آقای جعفر عسکری عضو شورای شهر ضمن تشکر از حاضران در جلسه و تبریک روز معلم و روز جهانی کارگر ، شوراهای شهر را نهاد و پایگاه مردم دانست و از شورا به عنوان محلی برای رفع مشکلات مردم یاد کرد و سالروز تشکیل شوراها را تبریک گفت .

آقای هادی کوهی عضو شورای شهر با قدردانی از اعضای شورای که در کنار یکدیگر تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و شهر به کار گرفته اند تشکر کرد و سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر را تبریک گفت .

در ادامه جلسه معاون مالی و اداری و همچنین معاون فنی وعمرانی در خصوص عملکرد خود از ابتدای سال تا کنون به ارائه گزارش پرداختند .

پس نطق اعضای محترم شورای شهر و ارائه گزارش عملکرد شهرداری موارد مطروحه در دستور جلسه یکصدو بیستمین جلسه رسمی مورد نقد و بررسی قرار گرفت و به رای گذاشته شد .

مصوبه تامین هزینه های برپایی محفل تلاوت قرآن با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان در یکی از مساجد شهر و تامین هزینه طرح ساماندهی معتادان متجاهر  به تصویب رسید .

با توجه به اهمیت موضوع نصب سیستم روشنایی در خیابان شهید رضایی  در راستای حفظ و افزایش امنیت تردد در این مسیر ، این لایحه به اتفاق آرا به تصویب نهایی رسید .

مصوبه واگذاری حق انتفاع قطعه زمینی با مساحت تقریبی 3200 متر مربع تا پایان کار عملیات احداث خط 3 مترو تهران –چهاردانگه-اسلامشهر ، به پیمانکارمربوطه نیز به تصویب نهایی شورای اسلامی رسید.

(سرویس خبری شورای اسلامی شهر چهاردانگه)

Average :  3.50 |  Submitted :  2

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0